We gingen vandaag met de fiets naar de Gavers om daar een sportieve dag te beleven! We begonnen met een mountainbike parcours. We volgden een spannend, modderig maar super tof pad! We hielpen en motiveerden elkaar, zo fijn om te zien. Daarna gingen we naar de slackline waarbij we moesten samenwerken om te kunnen ‘vliegen’. Ten slotte deden we een hoogteparcours, heel tof en soms best wel spannend.






































Reacties
Een reactie posten