Miniatuur wandeling - zoektocht

Juf vertelde een tijdje geleden in de vertelkring dat ze in de Ardennen een miniatuurwandeling deed. De leerlingen vonden dit leuk en zo ontstond het idee om zelf zo’n wandeling/zoektocht te maken.

We boetseerden met fimo-klei onszelf en schilderden het met waterverf. Daarna bekeken we de kaart van onze schoolomgeving en mochten we in groep een route uitstippelen. Uiteindelijk kozen we 1 route en gingen we op stap. Elke leerling mocht een plekje onderweg kiezen om hun miniatuurbeeldje te zetten / hangen en we hingen er ook een kaartje met uitleg bij.

Heb je ook zin om deze wandeling / zoektocht te doen? Dat kan! Hieronder vind je de kaart met routebeschrijving.





































Reacties