Juf vertelde een tijdje geleden in de vertelkring dat ze in de Ardennen een miniatuurwandeling deed. De leerlingen vonden dit leuk en zo ontstond het idee om zelf zo’n wandeling/zoektocht te maken.
We boetseerden met fimo-klei onszelf en schilderden het met waterverf. Daarna bekeken we de kaart van onze schoolomgeving en mochten we in groep een route uitstippelen. Uiteindelijk kozen we 1 route en gingen we op stap. Elke leerling mocht een plekje onderweg kiezen om hun miniatuurbeeldje te zetten / hangen en we hingen er ook een kaartje met uitleg bij.
Heb je ook zin om deze wandeling / zoektocht te doen? Dat kan! Hieronder vind je de kaart met routebeschrijving.


































Reacties
Een reactie posten